سوالات متداول پیش از خرید
خرید
چطور به فروشگاه واو اعتماد کنیم؟ آیا تضمینی وجود دارد؟
فروشگاه فروشگاه واو دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن میباشد و لوگوی نماد اعتماد با بررسی کارشناسان آن مجموعه به این فروشگاه اعطا شده است. این نماد را میتوانید در انتهای صفحهی اول سایت مشاهده فرمایید و برای اطمینان بیشتر به آدرس سازمان مراجعه نمایید: (ای نماد)
خرید از فروشگاه واو به چه نحوی هست؟ برای خرید حتما باید عضو سایت شویم؟
بله. برای خرید از فروشگاه واو باید ابتدا عضو سایت شوید و مشخصات کاربری خود را تکمیل کنید.
امکان خرید محصولی به صورت اقساطی و چک وجود دارد؟
در حال حاضر فروش اقساطی وجود ندارد و پرداخت سفارشات بصورت نقدی و آنلاین انجام میشود.
آیا تفاوت قیمتی خاصی در فروشگاه واو، نسبت به بازار وجود دارد؟
همواره سعی ما در فروشگاه واو ارائهی محصولات با قیمتهای فوق رقابتی با حداقل سود ممکن و حذف واسطهها میباشد. با این رویکرد فروشگاه واو توانسته است محصولات موجود در فروشگاه را با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه کند.
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری، آدرسها و تغییر رمز وجود دارد؟
بله. شما با استفاده از نام کاربری و رمز عبورتان وارد سیستم میشوید و میتوانید از بخش حساب کاربری، مشخصات و آدرسهای حساب کاربریتان را تغییر دهید.
امکان تغییر آدرس بعد از ثبت سفارش وجود دارد؟
بعد از نهایی شدن آدرس، با تغییر آدرس در حساب کاربری، این تغییر صرفا برای سفارشات بعدی اعمال میشود. برای اعمال تغییر آدرس در سفارش پرداخت شده، حتما باید با همکاران واحد پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
آیا میتوانم به تراکنشها و خریدهای قبلی دسترسی داشته باشم؟
بله. شما میتوانید وارد سیستم شده و مستقیما به پنل کاربری خود دسترسی داشته باشید و از بخش سفارشهای من، خریدهای قبلی و وضعیت خرید فعلیتان را مشاهده فرمایید.
آیا امکان خرید به صورت ۲۴ ساعته وجود دارد؟
بله. شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید و حتما به زمان ارسال محصول هم دقت داشته باشید.
آیا امکان خرید توسط خود کاربر و تحویل سفارش برای شخص دیگر وجود دارد؟
بله. شما میتوانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و هزینه آن را بپردازید و در قسمت آدرس؛ نشانی مورد نظر خود را وارد کنید تا محصول خریداری شده به نشانی مورد نظر شما ارسال شود.
آیا امکان خرید به صورت شخصی و صدور فاکتور با نام شخص حقوقی و شرکتی وجود دارد؟
خیر. متاسفانه در حال حاضر امکان صدور فاکتور حقوقی وجود ندارد.
آیا امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد؟
بله. همواره می توانید تا قبل از ارسال کالای خریداری شده (قبل از ساعت ۱۲ ظهر روز ارسال) آن را لغو نمایید (لازم به ذکر است که امکان تغییر در رنگ و یا مدل محصول وجود ندارد و برای این امر، شما بایستی کلا سفارش را لغو و مجددا کالای مورد نظر را ثبت سفارش نمایید).
حائز اهمیت است، چنانچه مرسوله شما در قسمت سفارشات به حالت ارسال شده درآمده باشد باید در اولین فرصت، پس از دریافت کالای خریداری شده، در طی نهایتا یک هفته اقدام به ارسال مجدد کالا به فروشگاه واو نمایید. (برای توضیحات بیشتر لطفا شرایط مرجوعی کالا را در صفحه اول سایت مطالعه فرمایید).
آیا بعد از ثبت سفارش، نیازی به تماس با بخش فروش یا پیگیری سفارشات میباشد؟
خیر. پس از ثبت سفارش تغییر وضعیتهای سفارش از طریق پیامک به مشتری اطلاع رسانی میشود. همچنین همکاران پشتیبانی ما در صورت نیاز با شما تماس خواهند گرفت.
امکان ثبت سفارش تلفنی وجود دارد؟
خیر. تمامی سفارشات به صورت آنلاین بوده و شما میتوانید از طریق وب سایت فروشگاه واو اقدام به خرید نمایید.
قصد خرید کالا و ارسال آن به عنوان هدیه را دارم، آیا امکان دارد که فاکتور برای او صادر نشود؟
بله. این امکان وجود دارد که شما کالایی را به عنوان هدیه برای شخص دیگری سفارش دهید و فاکتور برای شخص مورد نظر ارسال نشود. تنها درخواست خود را در بخش توضیحات سفارش درج کنید تا انجام شود.
امکان بسته بندی تزئینی به منظور هدیه دادن، برای سفارش ثبت شده وجود دارد؟
بله. شما میتوانید در حین ثبت سفارش در توضیحات سفارش خود، درخواست کادوپیچ کردن کالا را بدهید.
امکان تغییرات از قبیل سخت افزاری و نرم افزاری بر روی محصول خریداری شده وجود دارد؟
خیر. واضح است که ما در فروشگاه واو تنها کالاهای اصلی را به مشتریان عرضه میکنیم و از هرگونه دستکاری دستگاه چه به صورت نرم افزاری و چه به صورت سخت افزاری پرهیز میکنیم.
درصورت ناموجود بودن یک کالا در فروشگاه واو، تا چه زمانی باید صبر کنیم؟
در خصوص موجودی مجدد محصولات، تاریخ دقیقی نمیتوان عنوان نمود. با این حال، با فعال نمودن گزینه “به من اطلاع بده” در صفحهی هر محصول، به محض موجودی مجدد کالا از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد (بدیهی است که این امکان بعد از ثبت نام در سایت امکانپذیر هست). همچنین موجودی مجدد محصولات در شبکههای اجتماعی فروشگاه واو اطلاع رسانی میشود.
امکان اینکه پس از خرید، وضعیت کالایی به صورت ناموجود باشد، وجود دارد؟
بله اگر شما آخرین موجودی کالا را خریده باشید و دیگر محصولی با آن مشخصات در انبار فروشگاه واو موجود نباشد، سیستم به صورت اتوماتیک آن کالا را ناموجود خواهد کرد.
آیا کالاهای موجود در فروشگاه واو، اصل هستند؟
بله. کلیهی کالاهای موجود اصل می باشند و هیچ گونه کالای معیوب و یا غیراصلی به فروش نخواهد رسید.
آیا همه کالاهای موجود در فروشگاه واو پلمپ هستند؟
تمامی محصولات پلمپ هستند ولی جهت اطمینان بیشتر، شما میتوانید در قسمت توضیحات سفارش، این مورد را ثبت نمایید تا محصول برای شما به صورت پلمپ ارسال شود.
میتوانیم تعدادی از یک محصول را به صورت یکجا خریداری کنیم؟
شما میتوانید از هر کالا فقط به تعدادی که در سایت معین شده است را خریداری نمایید؛ در عین حال در نظر داشته باشید که اولویت ارسال سفارش در فروشگاه واو با مصرف کننده نهایی میباشد و از این رو همواره ممکن است سفارشات با تعداد انبوه یا برای همکاران لغو شوند.
محتویات جعبه محصولات موجود در سایت کامل است؟
محتویات جعبه محصولات معمولا همانی است که در ویدیوهای جعبهگشایی ما مشاهده میکنید. اما در شرایط خاص بنا به موجودی روز، سری ساخت و منطقه فروش ممکن است محتویات جعبه فرق داشته باشد. لازم به ذکر است با توجه به پلمپ بودن محصولات، نمیتوان اطلاع دقیقی از محتویات جعبه عنوان نمود.
امکان اطلاع از کشور سازنده و شرکت گارانتی کننده محصول وجود دارد؟
درنظر داشته باشید این موارد بنا به موجودی روز فرق دارند. در عین حال اگر برایتان مهم هست که ساخت کدام کشور یا مربوط به کدام شرکت گارانتی کننده باشد، موقع ثبت سفارش در قسمت توضیحات سفارش خود ثبت بفرمایید تا در صورت مغایرت موارد مورد نظر، همکاران قبل از ارسال با شما هماهنگ شوند.
امکان خرید کالایی پس از برداشته شدن پیشنهاد ویژه با همان قیمت قبلی، وجود دارد؟
خیر. پیشنهادات ویژه صرفا با این هدف طراحی میشوند که به صورت مقطعی یک کالا را با قیمت ویژه و فوق العادهای نسبت به بازار، از فروشگاه واو خریداری نمایید و پس از اتمام مدت زمان تعیین شده برای پیشنهاد ویژه، خرید با قیمت قبلی میسر خواهد بود.
قیمت محصولات در فروشگاه واو به روز هستند؟
بله. موجودی و قیمتهای سایت ما همیشه به روز هستند.
آیا مزایا و تخفیفاتی برای مشتریان دائمی و یا خریدهای سازمانی وجود دارد؟
در حال حاضر متاسفانه چنین امکانی وجود ندارد، اما در آیندهی نزدیک این قابلیت برای کلیه مشتریان وفادار ما عملی خواهد شد.
امکان تغییر قیمت پس از ثبت سفارش، به دلیل نوسانات ارزی وجود دارد؟
همواره تعیین قیمتها در فروشگاه واو براساس خریدهای قبلی انجام میشود و به هیچ عنوان افزایش قیمتها، در سفارشات پرداخت شده مشتریها اعمال نمیشود.
پرداخت و ارسال
چند روز پس از ثبت سفارش، محصول موردنظر را دریافت میکنیم؟
عموما ارسال سفارشات از ۱ تا ۲ روز کاری آینده است که تحویل اداره پست شده و با پست پیشتاز برای مشتری ارسال میشوند. بارکد پستی عصر همان روز ارسال، به مشتری هم پیامک و هم در حساب کاربری اش قرار داده میشود که از طریق همان کد در سامانه رهگیری مرسولات پستی میتواند پیگیر مرسولهاش باشد (سامانه رهگیری مرسولات پستی).
در نظر داشته باشید که به دلیل متفاوت بودن مسافت ها و شرایط متفاوت مناطق، امکان ذکر زمان دقیق برای تحویل سفارش وجود ندارد.
آیا امکان پرداخت مبلغ سفارش درب منزل وجود دارد؟
در حال حاضر به خاطر شرایط موجود، گزینه پرداخت در محل سایت غیر فعال هست.
سفارشات داخل شهر تبریز چند روزه به دست مشتری میرسد؟ آیا ارسال همان روز هست؟
ارسال سفارشات عموما از ۱ تا ۲ روز کاری آینده است. ولی همیشه سعی ما بر این است که سفارشات تبریز همان روز ثبت سفارش ارسال شوند (البته در صورتی که از شنبه تا چهارشنبه قبل از ساعت ۳ بعداز ظهر و پنجشنبه ها قبل از ساعت ۱ بعد از ظهر ثبت شوند). همچنین قبل از ارسال سفارش حتما برای هماهنگی با مشتری تماس گرفته شده و با پیک موتوری ارسال خواهد شد.
درگاه الکترونیکی پرداخت، از کدام کارتهای بانکی پشتیبانی میکند؟
با تمامی کارتهای عضو شبکه شتاب میتوانید سفارشات خود را خریداری کنید؛ فقط توجه داشته باشید رمز پویای کارت شما فعال باشد.
آیا درگاه پرداخت الکترونیکی سایت، امن است؟
بله. درگاه سایت کاملا امن میباشد.
نحوه محاسبه هزینه پستی سفارش به چه صورتی است؟
هزینهی پستی با توجه به ملاکهای اداره پست (مسافت، وزن و بیمه کالای مربوطه) توسط سیستم محاسبه میشود.
آیا امکان ارسال محصول با پست ویژه وجود دارد تا کالا سریع تر به دستمان برسد؟
خیر. در حال حاضر سفارشات فقط با پست پیشتاز ارسال میشوند.
آیا امکان تحویل محصول در روز و ساعت مشخصی وجود دارد؟
خیر. در حال حاضر به دلیل اینکه سفارشات از طریق ماموران اداره پست به مشتریان توزیع میشوند، این امکان میسر نیست.
امکان ارسال سفارشات از طریق تیپاکس یا چاپار، به کدام شهرها وجود دارد؟
در حال حاضر فقط سفارشات بالای 20 میلیون تومان (به خاطر محدودیت سقف بیمه پست) از طریق شرکتهای کالارسان چاپار یا تیپاکس ارسال میشوند.
اگر کالایی بازگردانده شود، مبلغ پرداختی به چه صورتی به حساب خریدار واریز میگردد؟
این موضوع به طور کامل در صفحه ”شرایط بازگشت کالا” توضیح داده شده است. به طور خلاصه میتوان گفت که مبلغ پرداختی بعداز ۴۸ الی ۷۲ ساعت به کارت واریزی مشتری عودت داده خواهدشد.
اگر کالای خریداری شده با کالای تحویلی تفاوت داشت، چه کاری باید انجام دهیم؟
در طی فعالیت فروشگاه واو هیچ گاه چنین مشکلی پیش نیامده است، اما چنانچه چنین اتفاقی برای شما افتاد طی ۲۴ ساعت حتما بعد از هماهنگی با واحد پشتیبانی، محصول را به شرکت ارسال کنید تا محصول جایگزین (طبق شرایط بازگشت کالا) برای شما ارسال گردد.
اگر محصول خریداری شده، دچار ایراد و یا شکستگی بود، چه کاری باید انجام دهیم؟
با توجه به متفاوت بودن شرایط بازگشت کالاها، برای کسب اطلاعات کامل در این زمینه به صفحه شرایط بازگشت کالا مراجعه نمایید.
آیا امکان درخواست موجود کردن یک محصول در سایت شما وجود دارد؟
نه متاسفانه این امکان وجود ندارد.
گارانتی محصولات
کالایی را خریداری کرده ایم، اما از تاریخ گارانتی آن مدتی گذشته است، چه کار میتوانیم انجام دهیم؟
گارانتی محصولات عموما از تاریخ فاکتور کالا، محسوب میشوند.
اگر پس از وارد کردن کد گارانتی، با پیغام “کد معتبر نیست” مواجه شدیم چهکار باید انجام دهیم؟
در صورت بروز این مشکل، لطفا با پشتیبانی شرکت گارانتی کننده تماس بگیرید تا مشکل شما را حل کنند.
چه مواردی از کالای خریداری شده، مشمول گارانتی شرکتی است؟
شرایط و مواردی که شامل گارانتی شرکتی میشوند، در وبسایت هر شرکت گارانتی کننده درج شده است. برای اطلاع بیشتر میتوانید شرایط آن شرکت را از سایت یا سایر منابع معتبر مطالعه بفرمایید.
آیا گارانتی تعویض ۷ روزه کالا برای تمام کالاها اعمال میشود؟
بله. شما میتوانید درصورت وجود ایراد در محصولات بدون گارانتی شرکتی، از اولین روزی که کالای مورد نظر به دست شما رسیده تا ۷ روز کالا را تعویض نمایید. (به غیر از موارد مربوط به نمایشگر دستگاههای تلفن همراه یا تبلت که باید در بازه زمانی ۲۴ ساعت از زمان تحویل کالا اعلام شوند). (طبق شرایط بازگشت کالا)
گارانتی ۷ روزه فروشگاه واو شامل چه مواردی است؟
لوازم جانبی از قبیل هندزفری، باتری و… دارای گارانتی ۷ روزه نبوده و سایر موارد شامل گارانتی میباشند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، شرایط بازگشت کالا را مطالعه فرمایید.